,

نصب چراغ روشنایی معابر با جرثقیل

نصب چراغ روشنایی معابر با جرثقیل

نصب چراغ روشنایی معابر با جرثقیل

امروز با خدمات دیگری از ایران جرثقیل در خدمت شما عزیزان هستیم این خدمت نصب چراغ روشنایی معابر با جرثقیل می باشد ایران جرثقیل در واقع نصاب چراغ یا تابلو نیست اما جرثقیل جهت نصب تابلو یا چراغ در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

ایران جرثقیل آماده اعزام جرثقیل جهت نصب هرگونه چراغ یا تابلو می باشد در صورتی که برای نصب تابلو یا چراغ در هر مکانی نیاز به جرثقیل داشتید در خدمتیم.

نصب چراغ روشنایی معابر با چه نوع جرثقیلی انجام می شود؟

از جرثقیل های سبد دار برای نصب چراغ یا تابلو در ارتفاعات بالا استفاده می شود اگر تابلو یا کالای مورد نظر وزن بسیار زیادی داشته باشد باید از جرثقیل های بوم بلند استفاده شود که قادرند وزن بسیار بیشتری را بلند کرده و در مقصد مورد نظر قرار دهند اما این نوع جرثقیل ها برای وزن های کم مورد استفاده قرار نمیگیرند و صرف اقتصادی در این موارد ندارند برای این نوع حمل و نقل ها از جرثقیل های سبد دار استفاده می شود.

نصب چراغ روشنایی معابر با چه نوع جرثقیلی انجام می شود؟


در ادامه بخوانید: نصب تابلو تبلیغاتی با جرثقیل


چرا نصب چراغ روشنایی معابر با جرثقیل اهمیت دارد؟

زیرا استفاده از تجهیزات به روز و استاندارد و رعایت نکات ایمنی بسیار مهم است برای نصب چراغ روشنایی معابر با جرثقیل شخصی روی سبد جرثقیل می ایستد و اپراتور جرثقیل هدایت کننده این شخص می باشد در واقع جان فردی که در سبد جرثقیل ایستاده در صورت اشتباه در خطر قرار می گیرد و حتی امکان دارد خسارت بیشتر شده و اپراتور جرثقیل یا اشخاص حاضر در آن مکان نیز آسیب ببینند.

از چه شرکتی برای نصب چراغ روشنایی معابر با جرثقیل استفاده کنیم؟

شرکتی که از تجهیزات ایمن و به روز استفاده کند، گواهی سلامت جرثقیل داشته باشد گواهینامه ویژه جرثقیل داشته و در صورتیکه کالا حساس بود اقدام به تهیه بیمه قلاب کند یا به شما اطلاع داده تا خود شما اقدام به تهیه بیمه قلاب کنید از شرکتی استفاده کنید که جدول بار جرثقیل (Load chart) داشته باشد و توانایی خواندن و استفاده از آن را آموزش دیده باشد.


در ادامه بخوانید: جرثقیل سبد دار (کابین دار) چه کاربردهایی دارد؟


از چه شرکتی برای نصب چراغ روشنایی معابر با جرثقیل استفاده کنیم؟

نصب چراغ روشنایی معابر با ایران جرثقیل

ما آماده ایم جهت نصب هرگونه چراغ یا تابلو به مکان مورد نیاز شما جرثقیل اعزام کنیم در صورتیکه نیاز به جرثقیل داشتید با ما تماس بگیرید.

سایر خدمات ما

ایران جرثقیل آماده هرگونه جابه جایی و خدمات حمل و نقل از ۱ تن الی ۱۶۰ تن می باشد در صورت نیاز میتوانید جرثقیل مورد نیازتان را از ما اجاره کنید یا در صورت عدم نیاز به اجاره، خدمات حمل و نقل تان را با خیالی آسوده به ما بسپارید.


در ادامه بخوانید: چگونه جدول بار جرثقیل (Load chart) را بخوانیم؟


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *