,

نصب تابلو تبلیغاتی با جرثقیل

نصب تابلو تبلیغاتی با جرثقیل

نصب تابلو

امروز قصد داریم خدمات دیگری که توسط ایران جرثقیل ارائه می شود را به شما عزیزان معرفی کنیم این خدمت نصب تابلو تبلیغاتی با جرثقیل می باشد همانطور که در مقاله های قبلتر گفتیم ایران جرثقیل دارای جرثقیل های سبد دار (کابین دار) می باشد این جرثقیل ها مناسب کار در ارتفاعات می باشند و از این جهت مناسب هر نوع فعالیت در ارتفاعات مانند: کابل‌کشی، تعویض و نصب چراغ‌های روشنایی، آذین‌بندی و نورپردازی معابر و نصب تابلوها و المان‌های تبلیغاتی و… می باشند با ما همراه باشید تا شما را با این خدمات بیشتر آشنا کنیم.

نصب تابلو تبلیغاتی با جرثقیل


در ادامه بخوانید: جرثقیل سبد دار (کابین دار) چه کاربردهایی دارد؟


نصب تابلو تبلیغاتی با جرثقیل

ایران جرثقیل با دارا بودن انواع جرثقیل های سبد دار (کابین دار) و جرثقیل های بوم بلند آماده ارائه هرگونه خدمات در ارتفاعات می باشد.

برخی از کاربردهای جرثقیل سبد دار

در نمای ساختمان
اجرای نمای شیشه‌ای، نظافت و شستشوى نمای ساختمان، نورپردازی ساختمان و خدمات ساختمان بدون داربست.

در انجام تصویربرداری
انجام خدمات مرتبط با فیلمبرداری و عکاسی مراسم ، مناسبتها.

نصب تابلو تبلیغاتی با جرثقیل

مناسب برای نصب انواع تابلو و المان های تبلیغاتی.

در رنگ‌آمیزی و نقاشی
رنگ آمیزی ساختمان‌ها، سوله‌های صنعتی و اجرای طرح زیباسازی معابر شهری به‌وسیله نقاشی‌های دیواری.

برخی از کاربردهای جرثقیل سبد دار


در ادامه بخوانید: انواع بالابر و کاربرد آن


برخی از کاربردهای جرثقیل بوم بلند

مختصر کاربرد این نوع جرثقیل ها در ارتفاعات می باشد همانند نصب اسکلت، نصب سیلو، نصب چیلر، نصب تاور و…
این نوع جرثقیل ها از ۷ الی ۳۰۰ تن مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع جرثقیل ها به دلیل بلند تر بودن بوم (تلسکوپ) نسبت به سایر جرثقیل ها اغلب برای ساختمان و پروژهای بلند به کار میروند این قابلیت باعث می شود که این نوع جرثقیل ها کاربرد های بیشتری مخصوصاً در ارتفاعات بالا داشته باشند. معمولا نصب تابلو تبلیغاتی با جرثقیل در این رنج برای ارتفاعات بالا و یا وزن های زیاد صورت می پذیرد زیرا این نوع جرثقیل توان بسیار بالایی دارد و جابه جایی بار های سبک با این نوع جرثقیل صرف زیادی ندارد.

برخی از کاربردهای جرثقیل بوم بلند


در ادامه بخوانید: حمل و نقل کالا با جرثقیل کفی بوم بلند


تفاوت جرثقیل سبد دار و بوم بلند

جرثقیل سبد دار در انتهای بوم خود دارای سبد یا کابین مخصوصی می باشد که برای کار در ارتفاعات می باشد در این سبد شخصی می ایستد و به انجام فعالیت خواسته شده می پردازد این نوع جرثقیل بیشتر برای کارهای سبک مورد استفاده قرار می گیرد.
در جرثقیل بوم بلند این سبد یا کابین وجود ندارد اما قابلیت باربرداری یا گذاشتن بار در ارتفاعات در این نوع جرثقیل وجود دارد این نوع جرثقیل بیشتر برای بار یا کالاهای سنگین (البته با توجه جرثقیل آن) به کار گرفته می شود.

تفاوت جرثقیل سبد دار و بوم بلند

نصب تابلو تبلیغاتی با ایران جرثقیل

ایران جرثقیل نصاب تابلو یا چراغ های روشنایی نیست اما جرثقیل جهت انجام این کار ارائه میدهد تا انجام این خدمت بسیار ساده و سریع تر برای شما مشتریان عزیز انجام شود.

۷ روز هفته آماده ایم

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات در زمینه های اجاره جرثقیل، اجاره بالابر و خودروبر می باشیم البته در صورتیکه نیاز به اجاره نداشته باشید هم در خدمت شما عزیزان هستیم تا نصب تابلو تبلیغاتی با جرثقیل و یا هرگونه خدماتی که در زمینه جرثقیل مورد نیاز شما عزیزان می باشد به بهترین نحو ممکن انجام شود.


در ادامه بخوانید: حمل انواع دستگاه با جرثقیل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *