,

اجاره جرثقیل ۱۲۰ تن

اجاره جرثقیل ۱۲۰ تن

اجاره جرثقیل ۱۲۰ تن

از این جرثقیل ها میتوان در پروژه های راه سازی و ساختمان سازی، مونتاژ و دمونتاژ تاورکرین، نصب بنرها و تابلوهای تبلیغاتی استفاده کرد. البته کاربرد این نوع جرثقیل تنها به حمل و نقل این دست از کالاها و خدمات رسانی به این نوع کسب و کارها ختم نمی شود و کاربردهای بسیار فروانی میتوان از این نوع جرثقیل انتظار داشت موارد ذکر شده تنها بخشی از وظایف این نوع جرثقیل است به طور کلی هرگونه کالا که در محدوده بار برداری (Load chart) این نوع جرثقیل باشد را میتوان با این جرثقیل حمل و نقل کرد. با ما همراه باشید تا با اجاره جرثقیل ۱۲۰ تن و وظایف این نوع جرثقیل بیشتر آشنا شویم.

برخی از وظایف جرثقیل های ۱۲۰ تن

  • نصب سازه های فلزی و اسکلت ساختمان ها
  • مونتاژ و دمونتاژ تاورکرین
  • پروژه های راه سازی و ساختمان سازی
  • نصب چیلر در ارتفاعات بالا
  • نصب تابلوهای تبلیغاتی و بنرها در ارتفاعات

در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۸۰ تن


ناوگان جرثقیل های ما

ناوگان حمل و نقل ایران جرثقیل از مدل ها و رنج های مختلف جرثقیل های ۳ تن الی ۱۶۰ تشکیل شده است و برای هرگونه جابه جایی، حمل و نقل و یا خدمات رسانی در اجاره جرثقیل ۱۲۰ تن آماده می باشد.

جرثقیل ۱۲۰ تن

کاربرد این نوع جرثقیل

این نوع جرثقیل ها دارای بوم بلندی می باشند در نتیجه در ارتفاعات بالا استفاده زیادی دارند به طور مثال میتوان با این نوع جرثقیل چیلر در اتفاعات بالا نصب نمود. یا بنر و تابلو تبلیغاتی را در مرتفع ترین نقطه قرار داد و نصب کرد. از دیگر کاربرد های این نوع جرثقیل میتوان به حمل و نقل مواد و مصالح در ساختمان ها و برج های بلند اشاره کرد البته در برج ها و ساختمان های بلند در بیشتر موارد از تاورکرین ها استفاده می شود. کاربرد بسیار وسیع دیگر این نوع جرثقیل جهت مونتاژ و دمونتاژ تاورکرین می باشد با این نوع جرثقیل میتوان سازه ها و وسایل مورد نیاز تاورکرین ها را تا ارتفاعات مورد نیاز بالا برد و نصب کرد به طور کلی این نوع جرثقیل برای جابه جایی هرگونه کالا یا وسیله ای که در محدوده بار برداری (Load chart) آن باشد آماده است.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۵۰ تن


اجاره جرثقیل ۱۲۰ تن

نکاتی درباره اجاره جرثقیل ۱۲۰ تن

این نوع جرثقیل نیز همانند نوع ۸۰ تنی خود به فضای زیادی برای استقرار و انجام کار نیاز دارد و لازم است قبل از اجاره جرثقیل فضای مورد نیاز آماده سازی و برآورد شود همچنین معمولا قبل از اجاره این نوع جرثقیل ها، کارشناسی از ایران جرثقیل اعزام می شود تا برای انجام شناسایی محل و برآورد هزینه و مشخص کردن نوع جرثقیل مورد نیاز اقدام شود. پس از آن کارشناسان ایران جرثقیل، قیمت و موارد مورد نیاز را خدمت شما اعلام می کنند. بعد از اعلام کارشناسان ما در مواردی که نیاز به آماده سازی و اخذ مجوز وجود دارد لازم است شرکت یا پیمانکاری که درخواست اجاره جرثقیل دارد اقدام به آماده سازی و اخذ مجوزهای مورد نیاز کند از مهم ترین این مجوزها میتوان به مجوز اداره راهنمایی و رانندگی برای مسدود کردن خیابان ها، معابر و پیاده رو ها حین انجام کار اشاره کرد. با گرفتن مجوزها و رعایت موارد ایمنی فرآیند انجام کار با سرعت بهتری طی می شود و ایمنی به بهترین شکل رعایت می شود.

نیاز به اجاره ندارید؟ بسیار خب، به ما بسپارید

اگر نیاز به اجاره جرثقیل ۱۲۰ تن ندارید نیز در خدمت شماییم تا حمل نقل شما را از ابتدا تا انتها به عهده گرفته و حمل و نقل خوبی برای شما رقم بزنیم.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۴۰ تن


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *