گواهینامه ویژه جرثقیل چیست؟

گواهینامه ویژه جرثقیل چیست؟

گواهینامه ویژه جرثقیل چیست؟

امروزه ماشین آلات نقش به سزایی در زندگی ما دارند و بدون هر یک از آنها چرخه برخی کسب و کار ها لنگ میزند هر یک از ماشین آلات روش های استفاده و مزایا و معایب خاص خود را دارند آموختن این موارد و کسب تجربه به علاوه دریافت گواهینامه مخصوص آن وسیله از مرکز ارائه کننده باعث می شود از خسارت های احتمالی کاسته شده و کمتر آسیب ببینیم. با توجه به اینکه لیفتینگ صنعتی تخصصی و پر ریسک می باشد، کوچکترین اشتباه ممکن است خسارت های جانی و مالی بسیاری داشته باشد از همین رو مهم است که شرکت اجاره دهنده جرثقیل دارای گواهینامه ویژه جرثقیل باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با گواهینامه ویژه جرثقیل چیست؟ بیشتر آشنا کنیم و اهمیت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

گواهینامه ویژه جرثقیل چیست؟


در ادامه بخوانید: بوم یا تلسکوپ جرثقیل چیست؟


گواهینامه ویژه جرثقیل چیست؟

به طور کلی برای دریافت گواهینامه ویژه جرثقیل اپراتور جرثقیل باید دوره ای را گذرانده و آموزش هایی را پشت سر گذاشته تا مهارت کافی برای کاهش خطرات احتمالی بدست آورد در این دوره به مسائل مربوط به جرثقیل و رعایت نکات و استانداردها پرداخته می شود و باعث می شود اپراتور جرثقیل در این امر تجربه و دانش بیشتری کسب کند.

چرا ایران جرثقیل؟

تمامی اپراتورهای ایران جرثقیل با داشتن گواهینامه ویژه جرثقیل فعالیت و خدمات رسانی می کنند رعایت تمام استانداردها و نکات و داشتن گواهینامه ویژه جرثقیل باعث می شود حمل و نقلی ایمن تجربه کنیم.

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته آماده ایم

ایران جرثقیل با داشتن گواهینامه ویژه جرثقیل ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته آماده است تا خدمات مورد نیاز شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.


در ادامه بخوانید: تفاوت جرثقیل تلسکوپی با جرثقیل چپقی چیست؟


در کجاها خدمات رسانی می کنیم؟

اگر در تهران و حومه نیاز به جرثقیل یا جابه جایی هر کالایی چه سبک و چه سنگین داشتید کارشناسان ما با بررسی، جرثقیل مورد نیاز شما را اعزام و خدمات مورد نیاز شما را انجام میدهند.

در چه وزنی خدمات دهی داریم؟

ایران جرثقیل از ۳ الی ۱۶۰ تن آماده ارائه خدمات می باشد.

خیالتان راحت

می توانید حمل و نقل خود را به ما سپرده و دغدغه و مشغله ای نسبت به حمل و نقل خود نداشته باشید و زمانی که صرف هماهنگی ها و سایر مسائل برای حمل و نقل‌تان در این زمینه می کردید کسب و کارتان را توسعه دهید.


در ادامه بخوانید: تخلیه میلگرد و تیرآهن با جرثقیل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *