بیمه قلاب چیست و چرا مهم است؟

بیمه قلاب چیست و چرا مهم است؟

بیمه قلاب چیست و چرا مهم است؟

امروزه در صنعت کالاهای بسیار زیادی در حال حمل و نقل و جابه جایی می باشد چه کالای سبک و ارزان و چه کالای گران قیمت و سنگین، کالای ارزان قیمت و سبک توسط جرثقیل های سبک بدون هیچ دغدغه ای قابل جابه جایی است اما کالاهای گران قیمت علاوه بر تدابیر خاص جهت حمل و نقل نیاز به بیمه قلاب دارند که اگر آسیب احتمالی به آنها وارد شد خسارت وارده جبران شود. در این مقاله قصد داریم به بیمه قلاب چیست و چرا مهم است؟ بپردازیم و شما را راهنمایی لازم در این مورد کنیم.

بیمه قلاب چیست و چرا مهم است؟

بیمه قلاب چیست و چرا مهم است؟

بیمه قلاب در واقع مانند گارانتی ای از محصول شما محافظت می کند که خیال شما جهت جابه جایی مطمئن و صحیح کالا راحت تر شود اگر قصد حمل و جابه جایی کالایی گران قیمت دارید به ایران جرثقیل اعلام کنید ایران جرثقیل کالای شما را از نظر قیمت، حجم و وزن بررسی کرده و قبل از جابه جایی به شما اعلام می کند که این کالا نیاز به بیمه قلاب دارد و هماهنگی های بعدی را با شما انجام داده و کالای شما را حمل یا جابه جا می نماید.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل سبک


بیمه قلاب چرا مهم است؟

همواره پیشگیری بهتر از درمان است با کمی هزینه بیشتر و تهیه بیمه، ایمنی کالای شما تضمین شده و اگر کالای شما در حمل و نقل خسارت و آسیب دید شرکت بیمه کننده خسارت های وارده را پرداخت و جبران می نماید.

چه کالاهایی را بیمه قلاب کنیم؟

در صورتی که کالای گران قیمت یا حساسی دارید حتما به ایران جرثقیل اعلام کنید ایران جرثقیل با بررسی کارشناسان، برآورد هزینه کرده و به شما اعلام می کند که کالای شما به بیمه قلاب احتیاج دارد یا خیر

در چه وزن هایی بیمه قلاب انجام می شود؟

انواع کالا در هر وزنی، قابل بیمه کردن می باشد اما کالای ارزان قیمت و سبک وزن معمولا نیاز به بیمه ندارد اما اگر کالای مورد نظر حساسیتی در حمل داشته باشد و یا گران قیمت باشد باید بیمه گردد.


در ادامه بخوانید: چه طور جرثقیل مورد نیاز خود را پیدا کنیم؟


از چه شرکتی بیمه قلاب تهیه کنیم؟

شرکت های بیمه ای معتبری در امر بیمه قلاب فعالیت میکنند که میتوانید با بررسی شرایط و ضوابط آنها و همچنین هزینه اقدام به تهیه بیمه از شرکت مذکور کنید ایران جرثقیل در در زمینه صدور بیمه قلاب فعالیت نمیکند اما اگر کالایی جهت حمل و نقل داشتید که نیاز به بیمه داشت هماهنگی ها و اقدامات مورد نیاز جهت انجام بیمه را بر عهده می گیرد.

هزینه بیمه قلاب چه قدر می باشد؟

بیمه قلاب با توجه با قیمت، وزن و حجم کالا متغیر می باشد و باید موارد ذکر شده را با کارشناسان بیمه در میان بگذارید تا شما را راهنمایی لازم در زمینه قیمت کنند.

جابه جایی و حمل و نقل خود را به ما بسپارید

ایران جرثقیل با رعایت تمام اصول، قوانین و استاندارد ها کالای شما را حمل یا جابه جا می نماید هر نوع کالایی جهت جابه جایی از وزن ۱ تن الی ۱۶۰ تن داشتید که نیاز به تهیه بیمه قلاب داشت میتوانید با خیالی آسوده به ما بسپارید البته در صورتیکه کالای شما نیاز به بیمه قلاب هم نداشته باشد در خدمتتان هستیم.


در ادامه بخوانید: جرثقیل های متحرک چگونه کار می کنند؟


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *