,

اجاره جرثقیل کفی دار

اجاره جرثقیل کفی دار

اجاره جرثقیل کفی دار

جرثقیل های کفی در صنعت حمل و نقل بسیار پر کاربرد هستند این نوع جرثقیل ها اغلب از ۳ تن الی ۱۵ تن مورد استفاده قرار می گیرند جرثقیل های کفی دار دارای مزیت های بسیاری هستند از جمله اینکه برای حمل و نقل کالا نیاز به دو ماشین؛ کفی (خودرو حمل بار) و جرثقیل ندارند و می توان با همان جرثقیل که عملیات بارگیری انجام داده کالا را حمل و نقل کرد. اجاره جرثقیل کفی دار خدماتی از ایران جرثقیل است که در جهت رفع نیاز حمل و نقل شما عزیزان با قیمت بسیار پایین ارائه می شود.

کاربرد جرثقیل های کفی

برای حمل و جابه جایی پالت ها، دستگاه های صنعتی، برخی خودرو ها و کانکس های صنعتی و اداری سبک میتوان از جرثقیل های کفی دار استفاده نمود.
به طور کلی با جرثقیل های کفی می توان هر نوع کالا، بار یا دستگاه را تا وزن های گفته شده حمل و نقل کرد از آنجاکه این نوع جرثقیل دارای کفی می باشد در نتیجه برای عملیات بارگیری و بار برداری در ارتفاعات بسیار بالا مناسب نیست زیرا اغلب این نوع جرثقیل ها از بوم بلند برخوردار نیستند البته استثنا نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد جرثقیل های کفی می توانید به مقاله «جرثقیل کفی» مراجعه کنید.

اجاره جرثقیل کفی دار

خدمات رسانی با جرثقیل های کفی

ناوگان ما دارای رنج ۳ تن الی ۱۵ تن در جرثقیل های کفی دار می باشد. درصورتیکه شما نیاز به اجاره جرثقیل کفی و یا حمل و نقل کالا توسط ما داشته باشید در ارائه خدمات با جرثقیل های کفی آماده ایم.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل خاور


نحوه اجاره جرثقیل کفی دار

برای اجاره جرثقیل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید بعد از تماس، کارشناسان از شما سوالاتی در زمینه اندازه و حجم کالا، مکان قرارگیری کالا و سایر موارد می پرسند، در برخی موارد نیاز است عکس یا فیلمی از موارد خواسته شده برای کارشناس ما ارسال کنید. بعد از این کار از نزدیک ترین مکان به شما، جرثقیل مورد نیاز اعزام شده و عملیات حمل و نقل صورت می گیرد. البته لازم به ذکر است کارشناسان ما ۷ روز هفته، به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

اجاره جرثقیل کفی دار

نکاتی جهت اجاره جرثقیل های کفی دار

در اغلب موارد جهت اجاره جرثقیل کفی دار می توان به این موضوع اشاره کرد که باید طول و عرض کالا از کفی جرثقیل بیرون نزده و همچنین ارتفاع آن مطابق قوانین راهنمایی و رانندگی باشد. جهت اجاره این نوع جرثقیل به ظرفیت بار برداری توجه کرد و همچنین از شرکتی جرثقیل اجاره کرد که مجوز ها و استاندارد های لازم را داشته باشد همچنین با تجهیزات ایمن و به روز و کارشناسان حرفه ای خدمات رسانی کند. البته برخی نکات برای اجاره جرثقیل در رنج های مختلف (۳ تن الی ۱۶۰ تن) نیز، کاربردی هستند.

اجاره جرثقیل کفی دار

قیمت پایین در اجاره جرثقیل کفی دار

ما همواره سعی در ارائه خدمات با کمترین قیمت (ممکن) را داریم. البته این نکته را باید بگوییم، نه به این معنا که خدمات دهی ضعیف یا غیر استانداردی به شما ارائه کنیم. برای اجاره جرثقیل کفی دار می توانید علاوه بر کارشناسان آموزش دیده و حرفه ای، تجهیزات ایمن و به روز و استانداردهای لازم، روی قیمت پایین ما نیز حساب کنید!


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۳ تن


1 پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *