حمل کانکس با جرثقیل

حمل کانکس با جرثقیل

کانکس سازه ای پرکاربرد است که امروزه در انواع مختلفی تولید شده و روانه بازار می شود کانکس به یک بنای قابل حمل گفته می‌شود در واقع وجه متمایز یک بنای سنتی و کانکس قابلیت حمل کانکس است که معمولاً در مکان‌های با عدم قابلیت ساخت و ساز استفاده می‌گردد کانکس‌ها به دو دسته چرخ دار و ثابت تقسیم می‌شوند، نمونه چرخ دار آنها به‌طور مستمر در حال جابجایی می‌باشد ولی نمونه‌های ثابت برای یک مدت زمان خاص در یک مکان می‌ماند. مواد اولیه به کار رفته در کانکس‌ها عموماً فلز می‌باشد.

مزایای استفاده از کانکس ها

کانکس ها به دلیل قابل حمل بودن مزایای بسیار زیادی در مقایسه با ساختمان‌های سنتی دارند؛

  • قابلیت فروش مجدد مستقل از زمین در مقایسه با بناهای سنتی که خرید و فروش آن وابسته به زمین محل ساخت آنها است.
  • چون به صورت انبوه در کارخانه‌ها ساخته می‌شود ساخت آنها سریع و مقرون به صرفه است.
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل زلزله، از ویژگی‌های کانکس می‌باشد.

در ادامه بخوانید: حمل نیوجرسی با جرثقیل


چه کانکس هایی را می توان با جرثقیل حمل کرد؟

کانکس ها ابعاد گوناگون و مختلفی دارند و با توجه به مکان مورد نیاز ساخته و به کار گرفته می شوند در نظر داشته باشید تمام کانکس ها را نمی توان با جرثقیل حمل و نقل کرد در اینجا تعدادی از انواع کانکس که با جرثقیل میتوان حمل یا جابه جا کرد را بیان خواهیم کرد:

  • کانکس های کوچک نگهبانی که ابعاد آنها (عرض و طول) ۲۰۰×۲۰۰ سانتی‌متر می باشند و ارتفاع آن ۲۶۰ سانتی‌متر می باشند.
  • کانکس های بزرگ کارگاهی که ابعاد آنها (عرض و طول) ۴۰۰×۲۴۰ سانتی‌متر می باشند و ارتفاع آن ۲۶۰ سانتی‌متر می باشند.
  • کانکس های بزرگ کارگاهی که ابعاد آنها (عرض و طول) ۶۰۰×۲۴۰ سانتی‌متر می باشند و ارتفاع آن ۲۶۰ سانتی‌متر می باشند.

کانکس های گفته شده را میتوان توسط جرثقیل های کفی دار حمل و نقل کرد.

حمل کانکس با جرثقیل

چه کانکس هایی را نمی توان با جرثقیل حمل کرد؟

برخی کانکس ها به دستور خریداران در ابعاد سفارشی ساخته میشوند که حمل و نقل این نوع کانکس ها توسط جرثقیل کفی دار امکان پذیر نمی باشد. بعضی از این کانکس ها نیاز به اخذ مجوز تردد از راهنمایی و رانندگی دارند که باید این نکته را مورد توجه قرار داد.

  • کانکس های بزرگ کارگاهی که ابعاد آنها (عرض و طول) ۸۰۰×۲۵۰ سانتی‌متر می باشند و ارتفاع آن ۲۶۰ سانتی‌متر می باشند.
  • کانکس های بزرگ کارگاهی که ابعاد آنها (عرض و طول) ۱۰۰۰×۲۵۰ یا ۱۲۰۰ سانتی‌متر می باشند و ارتفاع آن ۲۸۰ سانتی‌متر می باشند.

کانکس های گفته شده را میتوان توسط تریلی حمل و نقل کرد. حمل و نقل این کانکس ها توسط تریلی محموله ترافیکی محسوب نمی شود. توجه کنید که تمام کانکس ها محموله ترافیکی محسوب نمی شوند، در واقع کانکس هایی که عرض آنها بیشتر از ۲۵۰ سانتی‌متر و ارتفاع آن بیشتر از ۲۸۰ سانتی‌متر باشد محموله ترافیکی محسوب شده و نیاز به اخذ مجوز دارند.

حمل کانکس با ایران جرثقیل

ایران جرثقیل با دارا بودن تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز، کانکس شما را به بهترین شکل و کمترین خسارات احتمالی حمل یا جابه جا می نماید، ایران جرثقیل با تجهیزاتی ایمن و به روز و تیمی زبده و کاربلد حمل کانکس با جرثقیل و ایمنی حمل و نقل شما را تضمین می کند.

نکات مهم قبل از جابجایی کانکس

یکی از مهمترین نکات حمل کانکس که باید به آن توجه شود، مشخص کردن محل قرارگیری سازه است. به طوری که شما باید ارتفاع درب ملک، یا سر در آن و نحوه و جهت قرارگیری را مورد بررسی قرار داده تا در زمان بارگیری کانکس با مشکل مواجه نشوید. توجه داشته باشید باید به صورتی باشد که رو به دیوار نبوده تا امکان ورود و خروج وجود داشته و همچنین سازه در محلی واقع گردد که در محوطه رفت و آمد وسایل نقلیه ها مزاحمت ایجاد نکند.

از دیگر مسائل مهم در هنگام جابجایی کانکس مورد بررسی قرار دادن مبدا تا مقصد است به طوری که در این فاصله نباید موانعی چون تیر برق، تونل پل با ارتفاع کم، درخت یا غیره وجود داشته و اگر این موارد موجود باشد باید چاره ای اندیشه شود. مقاصدی که دارای جاده فرعی بوده و عرض آن استاندارد نمی باشد یا حالت کوهستانی دارد نیز باید از قبل مورد بررسی واقع گردد.

سایر خدمات ما


در ادامه بخوانید: جک تانک یا اسکیت حمل بار چیست؟


ناوگان حمل و نقل ایران جرثقیل

ناوگان حمل و نقل ایران جرثقیل در وزن های ۳ الی ۱۶۰ تن خدمات رسانی می کند همچنین در صورتی که وزن کالا یا دستگاه شما بالای ۱۶۰ تن نیز می باشد می توانید نسبت به اجاره جرثقیل سنگین از ایران جرثقیل اقدام و یا همچنین جابه جایی کالای خود را به ما بسپارید.

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

ایران جرثقیل به صورت شبانه روزی و ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته در تهران و حومه با دارا بودن بروزترین ماشین آلات سنگین و سبک و تیم حرفه ای همراه شما در زمینه های حمل و نقل و درخواست جرثقیل و اجاره جرثقیل بوم بلند همچنین اجاره بالابر می باشد.

با خیالی آسوده به ایران جرثقیل بسپارید!

به دلیل استفاده از پرسنل زبده، جرثقیل ها و ماشین الات به روز و همراه با گواهینامه ها و گواهی های لازم، جابه جایی و حمل و نقل کالای خود را با ما بدون مشکل تجربه کنید هیچ تبلیغی بهتر از یک بار امتحان کردن نیست.

عقد قراداد با شرکت های خصوصی و دولتی

ایران جرثقیل با بیش از پانزده سال سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ، بالابر و خودروبر آماده خدمات دهی به شما مشتریان عزیز می باشد ایران جرثقیل آماده عقد هر گونه قراداد ساعتی، ماهانه یا سالانه با شرکتهای خصوصی و دولتی می باشد.


در ادامه بخوانید: خدمات جک پالت


2 پاسخ
  1. دهقانی
    دهقانی گفته:

    یک کانکس ۲٫۴*۶ متر رو میخوام از بندر امیریه (ساری) ارسال کنم به شیراز هزینه چقدر میشه؟

    پاسخ
    • iranjarsaghil
      iranjarsaghil گفته:

      باسلام و احترام
      متاسفانه ناوگان ما در اون منطقه فعالیت نمیکنه و نمیتونیم قیمت دقیق این مورد رو اعلام کنیم؛
      از دیدگاهتون سپاس گزاریم.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *