,

اجاره جرثقیل ۸۰ تن

اجاره جرثقیل ۸۰ تن

اجاره جرثقیل ۸۰ تن

امروزه تعداد ساخت و ساز های مرتفع، برج ها و ابر سازه ها گسترش زیادی یافته است از این رو نیاز به ساخت وسیله ای برای حمل و نقل مسالح و مواد برای این سازه ها ضروری است، شرکت های سازنده جرثقیل در این راستا تلاش می کنند که جرثقیل هایی با دامنه باربرداری بیشتری معرفی کنند جرثقیل های ۸۰ تن نمونه این تلاش ها برای رفع نیاز شرکت های ساخت و ساز می باشد اما کاربرد این جرثقیل ها تنها به ساخت و ساز محدود نمی شود و هر وسیله یا کالایی که در محدوده این جرثقیل ها باشند را میتوان با این جرثقیل ها جابه جا کرد اما از آنجایی که این نوع جرثقیل بسیار گران هستند پس حداقل در بسیاری موارد اجاره جرثقیل ۸۰ تن بسیار به صرفه تر از خرید آن است.

کاربرد جرثقیل ۸۰ تن

برای نصب و جابه جایی قطعات اسکلت ساختمان های مرتفع از این نوع جرثقیل ها استفاده می شود. با این نوع جرثقیل ها میتوان عملیات مونتاژ و دمونتاژ تاورکرین را انجام داد یا نصب چیلر در ارتفاعات از وظایف دیگر این نوع جرثقیل ها می باشد نصب تابلو تبلیغاتی و بنر در ارتفاعات بالا نیز کار بسیار ساده ای برای این نوع جرثقیل ها می باشد. استفاده در پروزه های راه سازی و نصب سازه های فلزی از دیگر کاربردهای این نوع جرثقیل ها می باشد. به طورکلی میتوان گفت هر کالا، دستگاه یا وسیله ای که در رنج جابه جایی این نوع جرثقیل ها قرار گرفته را میتواند جابه جا کند.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۵۰ تن


چه جرثقیلی مناسب حمل و نقل ماست؟

اینکه چه جرثقیلی مناسب حمل و نقل ماست پرسشی بسار کلی است اینکه ما چه کالایی را قصد داریم حمل و نقل کنیم یا به کجا منتقل کنیم وزن و ابعاد آن چه قدر است و سایر پرسش ها بسیار مهم است اما در جرثقیل های ۸۰ تن و در کل، اجاره جرثقیل ۸۰ تن برای کالاهای بسیار سنگین یا ارتفاعات بسیار بالا به کار گرفته می شوند و برای کالا های سبک و ارتفاعات پایین از رنج پایین تر جرثقیل ها (۳۰ تن، ۲۰ تن، ۱۰ تن و…) استفاده می شود.

جرثقیل ۸۰ تن

ناوگان حمل و نقل ایران جرثقیل

ناوگان ما آماده هرگونه جابه جایی، حمل و نقل و تخلیه و بارگیری از ۳ تن الی ۱۶۰ تن می باشد. ما آماده ایم تا در زمینه اجاره جرثقیل ۸۰ تن به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان خدمات رسانی کنیم.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۴۰ تن


نکاتی قبل از اجاره جرثقیل ۸۰ تن

با توجه به اینکه این نوع جرثقیل نیاز به فضای زیادی برای استقرار و انجام کار دارد لازم است قبل از اجاره جرثقیل فضای مورد نیاز آماده سازی شود همچنین معمولا قبل از اجاره باید کارشناسی از ایران جرثقیل برای برآورد هزینه و شناسایی محل و مشخص کردن نوع جرثقیل مورد نیاز اعزام شود پس از بررسی و اعلام کارشناس لازم است شرکت یا پیمانکاری که نیاز به اجاره جرثقیل دارد اقدام به آماده سازی و اخذ مجوز های مورد نیاز و موارد ایمنی کند از مهم ترین مجوزها میتوان به مجوز اداره راهنمایی و رانندگی برای مسدود کردن خیابان ها، پیاده رو ها و سایر فضاهای عمومی اشاره کرد با گرفتن مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح روند کار به خوبی طی می شود.

نکاتی قبل از اجاره جرثقیل ۸۰ تن

با قیمتی مناسب به ما بسپارید

ایران جرثقیل آماده است درصورتیکه حجم کاری کمی دارید و یا نیاز به اجاره خدمات ما (جرثقیل، بالابر و خودروبر) ندارید حمل و نقل شما را به صورت کامل بر عهده گرفته و شما را در جریان روند انجام کار قرار دهد. قیمت اجاره جرثقیل ۸۰ تن به طور کلی توسط سازمان های نظارتی مصوب می شود که با توجه نوع خدمات دهی و تجهیزات شرکت های مختلف، نرخ های مختلفی ارائه می شود این نکته را باید در نظر گرفت خدمات دهی بهتر با تجهیزاتی جدید و مدرن تر و دارا بودن استاندارد بین المللی قیمت بیشتری رقم می زند. ایران جرثقیل با کمترین قیمت حمل و نقل کالای شما را بر عهده می گیرد.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۳۰ تن


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *