تفاوت جرثقیل تلسکوپی با جرثقیل چپقی چیست؟

تفاوت جرثقیل تلسکوپی با جرثقیل چپقی

تفاوت جرثقیل تلسکوپی با جرثقیل چپقی:

بوم یا تلسکوپ جرثقیل چیست؟

تلسکوپ همان بوم جرثقیل می باشد، تلسکوپ از فولاد و آلیاژهای آن ساخته شده است که با هیدرولیک به صورت خشاب مانند یک به یک داخل یکدیگر قرار میگیرند. (به طور مثال یک جرثقیل بیست تن از پنج تلسکوپ استفاده میکند که طول هر یک از تلسکوب ها در این نوع جرثقیل ۵.۵ متر می باشد که جمعا ۲۷.۵ متر می باشد که هر یک به صورت یک جک مجزا که در داخل خود دارد از یکدیگر بیرون می آیند و در مجموع این متراژ بوم را تشکیل می دهند.) میتوانید برای آشنایی بیشتر با بوم یا تلسکوپ جرثقیل به این مقاله مراجعه کنید: بوم یا تلسکوپ جرثقیل چیست؟


در ادامه بخوانید: اجزاء و اصطلاحات فنی جرثقیل های متحرک


جرثقیل تلسکوپی:

جرثقیل تلسکوپی دارای یک بوم است که از تعدادی لوله (تلسکوپ) تشکیل شده است که هر یک در دیگری قرار گرفته است. یک سیلندر هیدرولیک یا یک مکانیزم دیگر برای باز کردن و یا بستن این لوله های آهنی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از بوم برای کارهای ساختمانی کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرد.

جرثقیل تلسکوپی

جرثقیل تلسکوپی

جرثقیل چپقی:

در حالیکه جرثقیل چپقی همچون انگشتان دست بوده و قابل خم شدن است. این جرثقیل ها چون قابلیت خم شدن دارند در بعضی مکان ها از جرثقیل های تلسکوپی کاربردی تر هستند. این در حالیست که هزینه ی نگهداری آنها بالاتر بوده و نیاز به نیروی بیشتری برای بلند کردن اجسام دارند.

جرثقیل چپقی

جرثقیل چپقی

جرثقیل تلسکوپی و جرثقیل چپقی

ایران جرثقیل دارای انواع جرثقیل های تلسکوپی در رنج ها و وزن های متفاوت می باشد ایران جرثقیل در زمینه جرثقیل های چپقی فعالیت و خدمات دهی ندارد اما در در صورت نیاز شما مشتریان عزیز تمام راهنمایی های لازم از طرف ما چه در مورد جرثقیل های چپقی و چه در مورد جرثقیل های تلسکوپی ارائه می شود.

جرثقیل چپقی

ناوگان ایران جرثقیل

ناوگان ما آماده ارائه خدمات در وزن های ۳ الی ۱۶۰ تن در تمام نقاط تهران و حومه جهت جابه جایی، حمل و تخلیه بار و یا بارگیری می باشد.


در ادامه بخوانید: کاربرد بابکت چیست؟


۷ روز هفته، ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات

ایران جرثقیل ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته به صورت شبانه روزی در تهران و حومه با دارا بودن بروزترین ماشین آلات و تیم حرفه ای همراه شما در زمینه های حمل و نقل و درخواست جرثقیل و همچنین اجاره جرثقیل و اجاره بالابر می باشد.

اجاره جرثقیل با قیمتی مناسب

ایران جرثقیل با قیمتی بسیار مناسب و پایین در خدمت شما مشتریان عزیز در زمینه اجاره جرثقیل می باشد ایران جرثقیل ناوگانی در چند نقطه از تهران مستقر کرده که انجام خدمات دهی با قیمتی پایین تر و سریع تر انجام شود. همچنین اگر حجم کاری شما کم است و یا نیازی به اجاره جرثقیل ندارید جابه جایی و حمل و نقل کالای خود را به ما بسپارید.

جرثقیل های سنگین چپقی


در ادامه بخوانید: ایمنی و نکات آموزشی کار با جرثقیل ها (قسمت اول)


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *