,

حمل دستگاه تراشکاری با جرثقیل

حمل دستگاه تراشکاری با جرثقیل

حمل دستگاه تراشکاری با جرثقیل

دستگاه های تراشکاری نیازمند تدابیری برای حمل و نقل مطمئن هستند ایران جرثقیل تمامی ناوگان خود را تجهیز به بروزترین ابزارآلات کرده و آموزش لازم را به اپراتورهای خود داده تا حمل دستگاه تراشکاری با جرثقیل به نحوی انجام شود که هیچ گونه خسارت و حادثه احتمالی ای رخ ندهد در برخی موارد ممکن است این دستگاه ها در مکان هایی با سقف کوتاه یا صعب العبور باشند که ایران جرثقیل راهکارها و ابزارهای ویژه ای برای حمل و نقل این دستگاه ها در نظر دارد.

در چه وزنی؟

ایران جرثقیل هر گونه دستگاه تراشکاری در وزن ها و حجم های مختلف و همچنین سایر دستگاه ها و تجهیزات را از وزن ۱ تن الی ۱۶۰ تن حمل و نقل می کند.

حمل دستگاه تراشکاری با جرثقیل

در چه مکان هایی؟

ایران جرثقیل هرگونه جابه جایی و حمل و نقل در مکان های کوچک، صعب العبور و… را با هماهنگی شما بررسی کرده تا ناوگان حمل و نقل خود را با تجهیزات لازم به مکان شما اعزام کرده و به سلامت کالای شما را به مقصد مورد نظر شما برساند البته در برخی موارد نیاز به ارسال عکس یا فیلم از مکانی که دستگاه شما در آنجا قرار گرفته می باشد که کارشناسان ما هماهنگی های لازم در این زمینه را با شما انجام می دهند.


در ادامه بخوانید: تخلیه میلگرد و تیرآهن با جرثقیل


سریع و به صرفه

ما با کمترین قیمت و سریعترین شکل ممکن، حمل دستگاه تراشکاری با جرثقیل را انجام می دهیم با قرار گیری ناوگان ما در مکان های مختلف، سرعت انجام حمل و نقل ما بالاتر رفته و قیمت انجام حمل و نقل نیز کمتر شده.

حمل دستگاه تراشکاری را به ما بسپارید

اگر نیاز به اجاره هرگونه از خدمات ما (اجاره جرثقیل، بالابر و خودروبر) ندارید می توانید حمل و جابه جایی دستگاه تراشکاری یا هر دستگاه دیگری که دارید را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

عقد قرارداد

ایران جرثقیل آماده عقد هرگونه قرارداد ماهانه، سالانه یا حتی ساعتی جهت حمل دستگاه تراشکاری با جرثقیل می باشد.


در ادامه بخوانید: حمل کانتینر با جرثقیل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *