,

حمل و نقل کالا با جرثقیل کفی بوم بلند

حمل و نقل کالا با جرثقیل کفی بوم بلند

حمل و نقل کالا با جرثقیل کفی بوم بلند

همانطورکه در مقاله جرثقیل کفی ذکر کردیم اغلب جرثقیل های کفی از بوم بلند برخوردار نیستند اما در این مورد استثناهایی نیز وجود دارد و شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره جرثقیل و حمل و نقل با توجه به نیاز مشتریان عزیز اقدام به شخصی سازی جرثقیل های کفی و افزودن بوم بلند می کنند. جرثقیل کفی بوم بلند کاربرد بسیار زیاد و حمل و نقل کالا با جرثقیل کفی بوم بلند مزایای زیادی به همراه دارد در این مقاله سعی داریم یک به یک آنها را بررسی کنیم.

حمل و نقل کالا با جرثقیل کفی بوم بلند

این نوع جرثقیل ها قادر به انجام چه کارهایی می باشند؟

این نوع از جرثقیل ها قادرند در ارتفاعات بیشتر نسبت به جرثقیل های با بوم کوتاه تر خدمات رسانی کنند و بسته به رنج جرثقیل و تجهیزات آن، بار برداری کنند معمولا این نوع جرثقیل ها در وزن های پایین مورد استفاده قرار میگیرند مانند نظافت نمای ساختمان، تعمیر تیرهای چراغ برق، نصب تابلو و بنر و به طور کلی میتوان گفت نصب و جابه جایی هر کالا که وزن آن با رنج این نوع جرثقیل متناسب باشد و طول بوم این جرثقیل نیز به آن ارتفاع برسد توسط این نوع جرثقیل قابل انجام است. البته باید ظرفیت باربرداری جرثقیل را نیز مد نظر قرار داد زیرا ظرفیت باربرداری با افزایش طول بوم در جرثقیل کاهش می یابد و امکان بابرداری در ارتفاع بالا کمتر می شود.


در ادامه بخوانید: حمل دستگاه تراشکاری با جرثقیل


دیگر کاربردهای جرثقیل کفی بوم بلند

این نوع از جرثقیل ها قابلیت نصب سبد بر روی بوم خود را دارند و با اضافه کردن سبد به این نوع جرثقیل میتوان هرگونه تعمیرات و رنگ آمیزی ساختمان ها، تعویض و نصب چراغ های روشنایی و نصب تابلوها و المان های تبلیغاتی در ارتفاعات را به سادگی هرچه تمام انجام داد و به دلیل استفاده از کابین (سبد) در بوم این نوع جرثقیل، ایمنی بیشتری به ارمغان آورده و مکان هایی که امکان دسترسی با سایر ابزارها و روش ها نیست را به راحتی امکان پذیر می کند.
برای مطالعه کاربردها و مزایای افزودن سبد به این جرثقیل ها می توانید این مقاله را مشاهده کنید؛ [ جرثقیل سبد دار (کابین دار) چه کاربردهایی دارد؟ ]

دیگر مشخصه این نوع جرثقیل

دیگر مشخصه این نوع جرثقیل دارا بودن کفی در آن است با وجود این کفی می توان کالا را علاوه بر جابه جایی، حمل کرده و تا مقصد مورد نظر برساند البته اگر کالا از کفی آن عبور نکرده و بیرون نزند چون در این صورت مشمول جرایم راهنمایی و رانندگی می شود و علاوه بر این نیز خطرات زیادی برای کالا و جرثقیل به وجود می آورد. مزیت دیگر این نوع جرثقیل عدم نیاز به هماهنگی کفی یا تریلر جداگانه برای حمل و نقل کالا می باشد و با توجه به این مساله این جرثقیل به تنهایی میتواند کالا را جا به جا کرده و تا مقصد نیز حمل کند.

خدمات رسانی با ایران جرثقیل

ایران جرثقیل با دارا بودن جرثقیل کفی بوم بلند به مشتریان عزیز خدمات رسانی می کند و تمام هماهنگی های لازم جهت انجام حمل و نقلی ایمن را به بهترین شکل انجام می دهد.


در ادامه بخوانید: گواهینامه سلامت جرثقیل چیست؟


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *