,

حمل انواع دستگاه با جرثقیل

حمل انواع دستگاه با جرثقیل

حمل انواع دستگاه با جرثقیل

روزانه کالاهای صنعتی بسیار زیادی توسط جرثقیل ها جابه جا می شوند برخی از دستگاه ها گران قیمت و برخی حساسیت های ویژه ای جهت حمل و نقل دارند دانستن و رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات ایمن برای این دست از کالاها اهمیت بسیار زیادی دارد کوچکترین خسارت به این نوع کالاها باعث می شود هزینه خسارت از هزینه حمل و نقل بیشتر شده و به جای جابه جا شدن آن کالا خسارت پرداخت کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با مراحل حمل انواع دستگاه با جرثقیل آشنا کنیم.

حمل انواع دستگاه با جرثقیل

اول ایمنی

ایران جرثقیل با مجموعه تدابیر اندیشیده شده خود ایمنی حمل و نقل شما را تضمین می کند چه کالای سبک و ارزان داشته باشید و چه کالای گران ایران جرثقیل آماده است حمل ونقل شما را به بهترین شکل انجام دهد البته برای کالاهای حساس و گران نیاز به تهیه بیمه قلاب می باشد که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح می دهیم.


در ادامه بخوانید: حمل و نقل کالا با جرثقیل کفی بوم بلند


بیمه قلاب

برای جابه جایی کالاهای گران قیمت و حساس حتما باید بیمه قلاب تهیه شود تا ایمنی کالا بیش از پیش تامین شود اما برای جابه جایی کالاهای نسبتا ارزان قیمت نیازی به طی کردن پروسه و کار اضافه دیگری نیست اگر کالای گران یا حساسی دارید حتما به ما اطلاع دهید تا نحوه تهیه بیمه قلاب را به اطلاع شما برسانیم سپس کالای شما را تا مقصد مد نظرتان حمل و نقل کنیم.

مراحل حمل انواع دستگاه با جرثقیل

حمل کالاهای سبک و ارزان

جهت حمل انواع دستگاه با جرثقیل در ابتدا با ایران جرثقیل تماس می گیرید بعد از تماس با ایران جرثقیل و اعلام نوع کالا و وزن آن و مقصد و مبدا کالا، ایران جرثقیل اعلام قیمت نموده سپس با تایید شما ناوگان خود را اعزام و کالای شما را تا مقصد مورد نظرتان حمل و نقل می کند.


در ادامه بخوانید: حمل کانتینر با جرثقیل


حمل کالاهای حساس و گران قیمت

کارشناسان ایران جرثقیل نوع محموله یا کالای شما، وزن، حجم و مقصد و مبدا کالا را از شما پرس و جو می کنند موارد دیگری مانند خیابان و کوچه ای که کالای شما در آن قرار گرفته و قرار می گیرد نیز به دقت توسط کارشناسان بررسی میشود اگر نیاز باشد از شما فیلم و عکس از کالا و مکان کالا نیز دریافت شده سپس کارشناسان ایران جرثقیل برآورد قیمت کرده و به اطلاع شما می رسانند و بعد از آن نوع جرثقیل مورد نیاز شما را به محل اعزام کرده و کالای شما را به مقصد می رسانند. (در مواردی که نیاز به بیمه قلاب باشد هماهنگی های لازم با شما انجام میشود.)

عقد قرارداد

ایران جرثقیل آماده عقد قرارداد ساعتی، روزانه، ماهانه و سالانه جهت حمل انواع دستگاه با جرثقیل با شرکت ها و سازمان ها همراه با تخفیف ویژه می باشد.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *