,

اجاره جرثقیل خاور

اجاره جرثقیل خاور

اجاره جرثقیل خاور

جرثقیل های خاور در ایران بسیار معروف و پر کاربرد هستند و اکثر افراد آشنایی نسبی با محصولات شرکت ایران خودرو دیزل دارند یا حداقل تعدادی از محصولات این شرکت را دیده اند همچنین از خاور برای خودرو کفی و حمل وسایل و باربری استفاده زیادی می شود امروز قصد داریم خدمت دیگری از ایران جرثقیل تحت عنوان اجاره جرثقیل خاور را به شما معرفی کنیم.

ایران خودرو دیزل

تاریخچه خاور

شرکت ایران خودرو دیزل در ابتدا با نام گروه صنعتی خاور در اوایل سال ۱۳۴۳ه‍جری شمسی تأسیس شد. این شرکت تولید خود را با مونتاژ یک کامیون در روز آغاز کرد اما پس از مدت کوتاهی به دلیل افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه تجاری، خطوط تولید و مونتاژ را توسعه داد. در سال ۱۳۷۷ه‍جری شمسی شرکت ایران خودرو خطوط تولید اتوبوس و میانی اتوبوس خود را با خطوط تولید کامیون گروه صنعتی خاور ادغام کرد که شرکت جدید ایران خودرو دیزل، برای تولید انواع خودروهای تجاری برای بازارهای داخلی و خارج از کشور متولد شد. امروز ایران خودرو دیزل دارای خط تولید گسترده‌ای با مساحت ۸۰هکتار است.

تاریخچه گروه صنعتی خاور


در ادامه بخوانید: حمل انواع دستگاه با جرثقیل


اجاره جرثقیل خاور

ایران جرثقیل دارای انواع جرثقیل با امکانات و تجهیزاتی به روز و استاندارد های لازم هرگونه نیاز مشتریان عزیز به جرثقیل های خاور را به بهترین شکل ممکن برطرف می کند در صورتیکه نیاز به جرثقیل دارید در خدمت شما عزیزان هستیم.

جرثقیل خاور

انجام خدمات

برای اجاره جرثقیل یا انجام خدمات حمل و نقل خود می توانید روی ما حساب کنید در صورتیکه نیاز به اجاره هریک از خدمات ما نداشتید (جرثقیل، بالابر، خودروبر) ما در خدمت شما هستیم و حمل نقل شما را بر عهده میگیریم و از ابتدا تا انتهای حمل و نقل را بررسی و به سرانجام میرسانیم.

در کجاها خدمات دهی داریم؟

در تهران و حومه اگر نیاز به جرثقیل خاور یا هرگونه حمل و نقل و جابه جایی داشتید ایران جرثقیل با دارا بودن انواع جرثقیل، بالابر و خودروبر با کمترین قیمت و به سریع ترین شکل خدمات رسانی می کند.

عقد قرارداد برای اجاره جرثقیل خاور

برای اجاره جرثقیل خاور و عقد هرگونه قرارداد ساعتی، ماهانه یا سالیانه با شرکت ها همراه با تخفیف ویژه آماده ایم.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل سبک


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *