جرثقیل کارگاهی یا جرثقیل لقمه گیر چیست؟

جرثقیل کارگاهی یا جرثقیل لقمه گیر چیست؟

جرثقیل کارگاهی یا لقمه گیر

در ایران، جرثقیل های کارگاهی به جرثقیل لقمه گیر شناخته و نام گذاری شده اند مشخصه بارز این نوع جرثقیل لاستیک های بزرگ آفرود (Off-Road) و چهار چرخ فرمان پذیر آنها می باشد جرثقیل کارگاهی (به انگلیسی Rough Terrain Cranes) جرثقیلی چهار چرخ با قابلیت کار در سطوح ناهموار و غیر جاده ای می باشد این نوع جرثقیل ها طول نسبتا کمتری در مقایسه با جرثقیل های ماشینی مانند جرثقیل موبایل دارند که در نتیجه برای کارگاه ها و کارخانه های کوچک که امکان تردد یا باربرداری جرثقیل های ماشینی (جرثقیل موبایل) وجود ندارد مورد استفاده زیادی قرار میگیرند.

جرثقیل کارگاهی

ویژگی های جرثقیل کارگاهی

مهمترین ویژگی این نوع جرثقیل مانور پذیری بالا و کوچک و جمع و جور بودن آنهاست که همین ویژگی باعث شده این نوع جرثقیل ها در کارگاه ها و پروژه های با وسعت کم یا محیط های کوچک که امکان ورود و کار جرثقیل های موبایل یا ماشینی وجود ندارد یا همچنین سطوح ناهموار و غیر جاده ای به کار گرفته شوند این نوع جرثقیل ها از ۲۵ تن تا ۲۰۰ تن مورد استفاده قرار میگیرند. ویژگی دیگر این نوع جرثقیل چهار چرخ محرک بودن آن است که همین امر باعث شده با انعطاف پذیری زیادی روبه رو باشیم و مکان های زیادی توسط این نوع جرثقیل قابل کار کردن باشند مخصوصا مکان های با محدویدت فضا یا موانع.

از مهم ترین معایب این نوع جرثقیل میتوان به محدودیت رانندگی در جاده ها اشاره کرد به دلیل اینکه یک کابین برای حرکت و هدایت بوم (تلسکوپ) این نوع جرثقیل وجود دارد رانندگی در جاده ها کمی محدود است.


در ادامه بخوانید: جرثقیل موبایل چیست؟


اجاره جرثقیل کارگاهی

ایران جرثقیل ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات در زمینه اجاره جرثقیل سبک و سنگین می باشد همچنین اگر نیاز به اجاره ندارید نیز، در خدمت شما عزیزان هستیم تا حمل و نقل شما را بر عهده گرفته و کالای شما را تا مقصد مورد نظرتان حمل و نقل کنیم.

جرثقیل کارگاهی یا لقمه گیر

ناوگان ایران جرثقیل

ایران جرثقیل آماده هرگونه جابه جایی، تخلیه و بارگیری انواع دستگاه ها، پالت ها، چیلرها و انواع کانکس و کانتینر با ناوگانی مجهز و به روز از جرثقیل های ۳ تن الی ۱۶۰ تن می باشد. اگر نیاز به جرثقیل کارگاهی دارید با تماس بگیرید تا شما را راهنمایی لازم کنیم.

دیگر خدمات ما

دیگر خدمات ایران جرثقیل اجاره بالابر و اجاره خودروبر می باشد ایران جرثقیل با توجه به خدمات مورد نیاز شما جرثقیل، بالابر و خودروبر اعزام کرده و خدمات رسانی می کند.


در ادامه بخوانید: حمل انواع دستگاه با جرثقیل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *