بالابر عنکبوتی چیست و چه کاربردی دارد؟

بالابر عنکبوتی چیست و چه کاربردی دارد؟

بالابر عنکبوتی (Spider Lifts)

اگر برای کار در ارتفاع نیاز به بالابر داشته باشید بسته به نیاز، گزینه های زیادی وجود دارد انتخاب صحیح و به کارگرفتن آن می تواند یک تصمیم نسبتا سخت باشد بالاخص تصمیم در مورد استفاده از بالابر های مشابه. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با بالابر عنکبوتی و کاربرد های آن آشنا کنیم.

بالابر عنکبوتی (Spider Lifts)

در بین انواع بالابرها، بالابرهای عنکبوتی میتوانند یک انتخاب مناسب برای شما باشند در واقع نام این نوع بالابر از پایه های آن گرفته شده پایه ها یا همان جک های هیدرولیکی این نوع بالابر در زمین قرار گرفته و در سطحی نسبتا زیاد وزن و نیروی خود را تقسیم می کنند تا تعادل حفظ شده و امکان کار با این نوع بالابر فراهم شود در این نوع بالابر که البته امکان شخصی سازی و ایجاد تغییرات در آن وجود دارد یک سبد قرار دارد که شخصی می تواند در آن ایستاده و خدمات مورد نیاز در ارتفاع را انجام دهد.


در ادامه بخوانید: انواع بالابر و کاربرد آن


بالابر عنکبوتی در چه مکان هایی به کار گرفته می شود؟

این بالابرها برای دسترسی به مناطقی طراحی شده اند که با استفاده از بالابرهای سنتی نمیتوان به این مناطق دسترسی پیدا کرد و اغلب این بالابرها به جای داربست های سنتی و گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرند.

بالابرهای عنکبوتی در مقایسه با سایر ابزارهای دسترسی، مزایای بسیاری مانند مانور و تطبیق پذیری ارائه می دهند. همچنین این بالابرها برای کار در ارتفاع در برنامه های مختلف مانند باغبانی، ساخت و ساز و نگهداری، در محیط های داخلی و خارجی ایده آل هستند. آنها کارهای زیادی را از قبیل تعمیر و نگهداری ساختمان، هرس و پیرایش درختان، ساخت و ساز در مکان های ناهموار و بسیاری موارد دیگر را ساده می کنند.

بالابرهای عنکبوتی به دلیل ابعاد کم حجم شان، برای فضاهای داخلی ایده آل هستند و آنها این قابلیت را دارند تا در اکثر درهای ورودی (استاندارد)، بچرخند و با وجود فضای کم، در انبارها و راهروهای باریک قرار گیرند.

بالابر عنکبوتی در چه مکان هایی به کار گرفته می شود؟

مهمترین مزیت های بالابر عنکبوتی

بالابرهای عنکبوتی با توجه به اینکه باریک وانعطاف پذیر هستند برای دسترسی به مکان های خاص، معابر باریک و صعب العبور بسیار مناسب هستند یکی از مهمترین مزیت بالابرهای عنکبوتی وزن سبک آن است درحالیکه برخی ماشین آلات تخصصی باید توسط یک کامیون سنگین حمل و نقل شوند حمل و نقل بالابر عنکبوتی به دلیل وزن کم آن بسیار آسان تر است. بالابرهای عنکبوتی قادر به صعود به مکانهای شیب دار با سرعت بسیار بالا هستند. این کار دسترسی به محل کار را بسیار ساده تر و سریع تر می کند.


در ادامه بخوانید: نصب چراغ روشنایی معابر با جرثقیل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *