,

اجاره جرثقیل ۴۰ تن

اجاره جرثقیل ۴۰ تن

اجاره جرثقیل ۴۰ تن

این نوع جرثقیل ها نیز مانند همتای ۳۰ تنی خود دارای بوم بلند می باشند در نتیجه برای انتقال مصالح ساختمانی و تجهیزات مورد نیاز برج ها و ساختمان های بلند مورد استفاده قرار می گیرند اجاره جرثقیل ۴۰ تن بسیار به صرفه تر از خرید آن است زیرا اکثر پروژه ها و کارگاه های ساختمانی و ساخت و ساز در طول سال به صورت مداوم فعالیت نمی کنند. این نوع جرثقیل ها در شرایط بسیار سخت و با حساسیت بالا کار می کنند برای همین منظور از بهترین و با کیفیت ترین آلیاژ ها و مواد ساخته می شوند.

اجاره جرثقیل ۴۰ تن


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۳۰ تن


مزیت اجاره جرثقیل ۴۰ تن

یکی از مزایای اصلی این نوع جرثقیل سرعت استقرار و انجام کار آن است این نوع جرثقیل به سرعت می تواند در محل مستقر شده و آماده انجام کار شود و نسبت به تاورکرین ها که نیاز به ایجاد محلی برای نصب دارند مزیتی بزرگ در هزینه و زمان دارد. مزیت دیگر این نوع جرثقیل، بوم بلند آن است جرثقیل هایی که دارای بوم بلند می باشند در ساختمان ها و برج های بلند به کار گرفته می شوند مزیت وجود بوم بلند در این جرثقیل ها این است که در مکان های صعب العبور یا مکان هایی که امکان تردد وسایل نقلیه وجود ندارد، می تواند با بوم بلند خود کالا را از فاصله بسیار زیاد بلند و یا جابه جا کند.

مزیت اجاره جرثقیل ۴۰ تن


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۲۰ تن


نحوه اجاره جرثقیل ۴۰ تن

با توجه به عظیم الجثه بودن این نوع جرثقیل ها و اینکه نیاز به فضای زیادی برای استقرار دارند لازم است قبل از اجاره جرثقیل فضای مورد نیاز جهت استقرار و کار، آماده سازی شود اگر سوال و یا به راهنمایی بیشتری در این مورد نیاز داشتید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات و راهنمایی به شما مشتریان عزیز می باشند برای اجاره جرثقیل ۴۰ تن از ایران جرثقیل بعد از تماس، کارشناسان از شما سوالاتی در زمینه حجم و اندازه کالا، مکان قرارگیری کالا و سایر موارد می پرسند در بعضی موارد نیاز به ارسال عکس یا فیلم نیز می باشد سپس جرثقیل مورد نیاز شما به محل مورد نظر اعزام می شود.

نحوه اجاره جرثقیل ۴۰ تن

اجاره یا انجام خدمات توسط ما

جهت اجاره جرثقیل و یا انجام خدمات توسط ما می توانید با ایران جرثقیل تماس حاصل فرمایید ایران جرثقیل علاوه بر اینکه جرثقیل، بالابر و خودروبر اجاره می دهد برای آن دسته از کارفرماها و مشتریان که پروژه کوچک دارند یا نیاز به اجاره ندارند نیز خدمات ارائه می کند و انجام خدمات را عهده دار و به صورت کامل حمل و نقل را انجام می دهد در این صورت علاوه بر اینکه در زمان صرفه جویی می شود نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه اجاره و سایر موارد نیز نیست.

ناوگان جرثقیل های ما

ایران جرثقیل دارای ناوگانی از جرثقیل های ۳ تن الی ۱۶۰ تن می باشد که برای جابه جایی و حمل و نقل هر نوع کالا، دستگاه یا وسیله ای آماده ارائه خدمات می باشد.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل سنگین


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *