اجاره جرثقیل ۲۰ تن

اجاره جرثقیل ۲۰ تن

جرثقیل های ۲۰ تن دارای انواع مختلفی هستند از جمله ۲۰ تن بوم بلند (دو کابین)، ۲۰ تن کفی دار و ۲۰ تن کارگاهی ولی یکی از پر کاربردترین های این رنج، جرثقیل ۲۰ تن بوم بلند (دو کابین) می باشد که در ادامه مقاله اجاره جرثقیل ۲۰ تن به طور کامل انواع و مشخصات تمام مدل های جرثقیل ۲۰ تن را شرح می دهیم.

اجاره جرثقیل ۲۰ تن

انواع جرثقیل ۲۰ تن

  1. جرثقیل ۲۰ تن کفی دار
  2. جرثقیل ۲۰ تن بوم بلند (دو کابین)
  3. جرثقیل ۲۰ تن کارگاهی

در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۵ تن


۱) جرثقیل ۲۰ تن کفی دار

با توجه به داشتن کفی در این نوع جرثقیل، علاوه بر اینکه کالا یا بار را بلند کرده و جابه جا می کند می تواند کالا را روی کفی خود قرار داده و تا مقصد مورد نظر نیز حمل کند در این نوع جرثقیل نیاز به هماهنگی خودرو کفی به صورت جداگانه نمی باشد البته باید ابعاد و اندازه کالا نیز مورد توجه قرار گیرد کالاهایی که از طول یا عرض کفی این نوع جرثقیل بزرگتر هستند را با این نوع جرثقیل نمی توان حمل و نقل کرد.

جرثقیل ۲۰ تن کفی دار

۲) جرثقیل ۲۰ تن بوم بلند (دو کابین)

این نوع از جرثقیل های ۲۰ تن با توجه به اینکه دارای بوم (تلسکوپ) بسیار بلندی می باشند برای پروژه یا ساختمان های بلند یا مکان هایی که جرثقیل های با بوم کوتاه امکان انجام کار یا خدمات را در آنجا را ندارند به کار گرفته می شود. این نوع جرثقیل دارای دو کابین یکی جهت هدایت خودرو (کابین راننده) و دیگری جهت هدایت و کنترل جرثقیل (کابین فرمان) می باشد.

جرثقیل ۲۰ تن بوم بلند (دو کابین)

۳) جرثقیل ۲۰ تن کارگاهی

این نوع جرثقیل طول نسبتا کمتری نسبت به سایر جرثقیل ها دارد که در نتیجه برای کارگاه یا کارخانه های کوچک که امکان تردد یا باربرداری جرثقیل های معمولی به دلیل محدودیت فصا وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرد.

جرثقیل ۲۰ تن کارگاهی

اجاره جرثقیل ۲۰ تن با ایران جرثقیل

با توجه به اینکه در رنج های بالا، جرثقیل ها با وزن های بسیار بالایی سر و کار دارند و در حال انجام کار می باشند داشتن تخصص لازم علاوه بر تجهیزات به روز و ایمن بسیار حائز اهمیت است ایران جرثقیل با داشتن کارشناسانی زبده و کاربلد، اجاره جرثقیل ۲۰ تن را به بهترین و با کمترین خسارات احتمالی انجام می دهد.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۷ تن


اجاره جرثقیل ۲۰ تن با قیمت مناسب

ایران جرثقیل با قیمتی بسیار مناسب و پایین در خدمت شما مشتریان عزیز در زمینه اجاره جرثقیل ۲۰ تن می باشد ایران جرثقیل ناوگانی در چند نقطه از تهران مستقر کرده که خدمات دهی با قیمتی پایین تر و سریع تر انجام شود.

قراداد با شرکت ها

با بیش از پانزده سال سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ، بالابر و خودروبر آماده خدمات دهی به شما مشتریان عزیز می باشیم ایران جرثقیل آماده عقد هر گونه قراداد ساعتی، ماهانه یا سالانه با شرکتهای خصوصی و دولتی می باشد.

خدمات رسانی توسط ما

اگر حجم کاری شما کم است و یا نیازی به اجاره جرثقیل ندارید جابه جایی و حمل و نقل کالای خود را به ما بسپارید، برای راحت تر شدن اجاره جرثقیل ۲۰ تن و سریع تر شدن روند انجام کار، ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده‌ایم.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۱۰ تن


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *