,

اجاره جرثقیل ۳۰ تن

اجاره جرثقیل ۳۰ تن

اجاره جرثقیل ۳۰ تن

هزینه خرید جرثقیل های ۳۰ تن بسیار بالاست و از آنجایی که پروژه ها و کارگاه های ساختمانی و ساخت و ساز در طول سال به صورت مداوم فعالیت نمی کنند بهترین راهکار برای این دست از کسب و کارها اجاره جرثقیل ۳۰ تن می باشد. این نوع از جرثقیل ها مناسب شرکت های ساختمانی و برج سازی است. اجزاء و قطعات این جرثقیل ها با توجه به دارا بودن حساسیت بالای کار، از مرغوب ترین و با کیفیت ترین آلیاژها ساخته می شود. معمولا این نوع جرثقیل دارای بوم بلندی می باشد جرثقیل هایی که دارای بوم یا تلسکوپ بلند می باشند در برج ها و یا ساختمان های بلند مورد استفاده قرار می گیرند مزیت دیگر وجود بوم بلند در این نوع جرثقیل ها این است که در مکان های صعب العبور یا مکان هایی که امکان تردد جرثقیل یا وسایل نقلیه دیگر وجود ندارد، می تواند با بوم بلند خود، کالا را بلند و یا جابه جا کند.

جرثقیل ۳۰ تن


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل ۲۰ تن


نکاتی در مورد اجاره جرثقیل ۳۰ تن

با توجه به اینکه این نوع جرثقیل ها به فضای زیادی برای استقرار نیاز دارند لازم است قبل از اجاره فضای مورد نیاز آماده سازی یا مجوز های لازم از ارگان های مربوطه اخذ شود به طور مثال از راهنمایی و رانندگی مجوز انسداد خیابان یا کوچه در صورت نیاز اخذ شود اگر نیاز به اطلاعات بیشتری بود حتما با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در خدمت شما هستند تا شما را راهنمایی لازم کنند همچنین اگر حجم کاری کمی دارید یا نیاز به اجاره جرثقیل ندارید، در خدمتتان هستیم تا کلیه مراحل حمل و نقل شما را انجام و حمل و نقلی ایمن برای شما رقم بزنیم.

نکاتی در مورد اجاره جرثقیل ۳۰ تن

در چه وزن هایی خدمات دهی داریم؟

خدمات ما و هرگونه جابه جایی و حمل و نقل توسط ناوگان ما از ۳ تن الی ۱۶۰ تن می باشد ما برای جابه جایی و حمل و نقل هر نوع کالا، دستگاه یا وسیله ای آماده انجام کار می باشیم.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل بوم بلند


اجاره جرثقیل ۳۰ تن

قیمت پایین در اجاره جرثقیل ۳۰ تن

کمترین و نازلترین قیمت ها را با ایران جرثقیل تجربه کنید ما برای کم کردن قیمت ها، ناوگان هایی با رنج و تناژ مختلف در مناطق متعدد مستقر کرده ایم تا قیمت بسیار کمی برای شما رقم بزنیم علاوه بر این با انجام این کار حمل و نقل شما نیز بسیار سریع تر می شود.

اجاره جرثقیل ۳۰ تن با تجهیزاتی ایمن

ما با تجهیزاتی ایمن و به روز و گواهینامه ها و مجوز های لازم خدمات اجاره جرثقیل، بالابر و خودروبر را ارائه می کنیم تا هرگونه خسارت و حادثه احتمالی را به حداقل ممکن برسانیم در صورتیکه هرگونه حمل و نقل یا جابه جایی داشتید با ما تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما شما را در خصوص جابه جایی کالای مورد نیازتان راهنمایی می کنند.


در ادامه بخوانید: تعمیرات جرثقیل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *