,

انواع خودروبر و ایمنی هر یک در جابجایی خودرو

انواع خودروبر و ایمنی هر یک در جابجایی خودرو

انواع خودروبر و ایمنی هر یک در جابجایی خودرو

خودروبر دارای انواع مختلفی می باشد که به خودروبر جرثقیل دار، خودروبر کامیونت و یدک کش می توان اشاره کرد هریک از این نوع خودروبر ها با توجه به نوع آسیب دیدگی خودرو و مسافت مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند.

خودروبر جرثقیل دار تشکیل شده از ماشین ۶ تن کفی با کفی هیدرویک قابل حرکت که خودرو آسیب دیده روی کفی قرار گرفته و به مقصد مورد نظر انتقال می یابد.

خودروبر چرخگیر یا همان یدک کش که از نام آن نیز پیداست چرخگیر است یعنی با جرثقیلی که در پشت دارد چرخهای جلوی خودرو آسیب دیده را بلند کرده و آن را جابه جا می کند.

خودروبر کامیونت همانند خودروبر جرثقیل دار می باشد ولی با این تفاوت که دارای جرثقیل نمی باشد که در نتیجه این خودروبر کفی متحرک دارد که کفی آن بر روی زمین قرار می گیرد و خودروی موردنظر را با وینچ کشیده و بر روی کفی خود قرار می دهد. خودروبر کامیونت معمولا برای مصافت های طولانی به کار گرفته می شود.

انواع خودروبر و ایمنی هر یک در جابجایی خودرو


در ادامه بخوانید: جرثقیل موبایل چیست؟


انواع خودروبر

۱) خودروبر جرثقیل دار

خودروبر جرثقیل دار از کامیونت ۶ تن و جرثقیل هدرولیک قابل استفاده می باشد. حسن خودرو بر جرثقیل دار این است که خودرو آسیب دیده به هر دلیل نیاز به روشن کردن موتور خود ندارد. (این خودروبر میتواند خودرو را با چهار چرخ ثابت بلند کرده و بر روی کفی خود گذاشته و حمل کند).

خودروبر جرثقیل دار

۲) یدک کش یا همان خودروبر چرخگیر

خودرو یدک کش تشکیل شده از وانت ها و خودروی بالای دو تن می باشد. یدک کش نیز مانند جرثقیل از یک هیدرولیک و یک اهرم که در زیر خودرو آسیب دیده قرار میگیرد استفاده میکند. یدک کش بیشتر برای خودروی های که آسیب دیدگی آنان کم باشد قابل استفاده می باشد. معمولا یدک کش برای مصافت های کوتاه به کار گرفته می شود. (این خودروبر چرخگیر است یعنی با جرثقیلی که در پشت دارد چرخهای جلوی خودرو آسیب دیده را بلند کرده و آن را جابه جا می کند).

یدک کش یا همان خودروبر چرخگیر

۳) خودروبر کامیونت

این نوع خودروبر همانند خودروبر جرثقیل دار می باشد ولی با این تفاوت که دارای جرثقیل نمی باشد که در نتیجه این خودروبر کفی متحرک دارد که کفی آن بر روی زمین قرار می گیرد و خودروی موردنظر را با وینچ کشیده و بر روی کفی خود قرار می دهد.

خودروبر کامیونت

ایمنی خودروبر جرثقیل دار، خودروبر کامیونت و یدک کش

در مسائل ایمنی معمولا خودروبر جرثقیل دار و خودروبر کامیونت پیروز میدان می باشد و خودرو آسیب دیده با امنیت بیشتری در خودروبر حمل می شود. تیم تخصصی ایران جرثقیل در راستای خدمات رسانی به مشتریان عزیز خدماتی چون خودروبر، خودروبر کامیونت و یدکش را نیز برای بهبودی خدمات رسانی در نظر گرفته است.

خدمات رسانی در ایران جرثقیل

به دلیل اتفاقات پیش بینی نشده و حوادث جاده ای شرط اول رضایت مشتریان سرعت کار می باشد که ما افتخار این را داریم که در کمترین زمان ممکن خودرو شما را به مقصد مورد نظر حمل کنیم. ایران جرثقیل برای رضایت مشتریان عریر از نازلترین قیمت ها برای حمل خودرو استفاده میکند. برای دریافت هزینه ها با ما تماس حاصل فرمایید. تیم تخصصی ایران جرثقیل به دلیل حساسیت کار از زبده ترین پرسنل خود برای حمل خودرو استفاده می کند لذا درصد بروز مشکل در خودروبر، خودروبر کامیونت و یدک کش خیلی پایین می آید و تقریبا بدون مشکل میتوانید حمل و جابه جایی خودرو خود را به ما بسپارید.


در ادامه بخوانید: اجاره خودروبر


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *