اجاره جرثقیل ۷ تن

اجاره جرثقیل ۷ تن

همانند جرثقیل های ۳ تن و ۵ تن ابعاد این نوع جرثقیل نیز کوچک و این نوع جرثقیل جزء جرثقیل های سبک می باشد به دلیل کوچک بودن ابعاد و بیشتر شدن ظرفیت باربرداری این نوع جرثقیل باعث ایجاد کاربرد بسیار زیاد شده مخصوصا در مکان های کوچک این نوع جرثقیل استفاده بسیار زیادی دارد، همچنین این نوع جرثقیل برای مکان های پر ارتفاع مخصوصا برای تعمیرات نمای ساختمان یا نصب روشنایی با نصب سبد جرثقیل مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از مزیت های این نوع جرثقیل نصب اسکلت ساختمان در خیابان ها و کوچه های باریک است که ماشین های سنگین امکان مستقر شدن و تردد ندارند. قابل ذکر می باشد که به دلیل کوچک بودن ابعاد این نوع جرثقیل اجازه تردد در طول شبانه روز را در شهر تهران دارا می باشد.

اجاره جرثقیل ۷ تن


در ادامه بخوانید: انواع بالابر و کاربرد آن


ابعاد و توانایی بار برداری جرثقیل ۷ تن

ابعاد این نوع جرثقیل ۲٫۷۰ × ۷٫۵ × ۲٫۲۰ می باشد. [ارتفاع × طول × عرض]. طول بوم (تلسکوپ) این نوع جرثقیل ۲۱ متر می باشد که باید در نظر داشته باشید که در صورت نزدیک بودن کالا با جرثقیل توانایی این را دارا می باشد که تا سقف وزن ۷ تن را جابه جا کند در صورت فاصله بیشتر کالا این توان به تدریج کاهش پیدا می کند در صورتیکه کالای ما در فاصله ۲۱ متری با جرثقیل باشد توان به ۵۰۰ کیلوگرم کاهش پیدا می کند.

عقد قراداد با شرکتهای خصوصی و دولتی

ایران جرثقیل با بیش از پانزده سال سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ، بالابر و خودروبر آماده خدمات دهی به شما مشتریان عزیز می باشد ایران جرثقیل آماده عقد هر گونه قراداد ساعتی، ماهانه یا سالانه با شرکتهای خصوصی و دولتی می باشد.


در ادامه بخوانید: حمل نیوجرسی با جرثقیل


اجاره جرثقیل ۷ تن در ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته

ایران جرثقیل به صورت شبانه روزی و ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته در تهران و حومه با دارا بودن بروزترین ماشین آلات سنگین و سبک و تیم حرفه ای همراه شما در زمینه های حمل و نقل و درخواست جرثقیل و اجاره جرثقیل ۷ تن همچنین اجاره بالابر و خودروبر می باشد.

اجاره جرثقیل ۷ تن

ایران جرثقیل با توجه به درخواست مشتریان عزیز در اجاره جرثقیل ۷ تن در این رنج و وزن فعالیت و خدمات رسانی می کند این امر منجر به تکمیل شدن کادر ایران جرثقیل در رنج ها و وزن های ۳، ۵ و ۷ تن شده، جرثقیل های سبک در وزن های ۳ تن، ۵ تن، ۷ تن و ۱۰ تن می باشند. همچنین تیم حرفه ای ایران جرثقیل در وزن های ۳ الی ۱۶۰ تن نیز به صورت تخصصی فعالیت می کند. اگر حجم کاری شما کم و نیازی به اجاره ندارید، می‌توانید با یک تماس و مشاوره کارشناسان ما به راحتی جابه جایی و حمل خود را به ما بسپارید.


در ادامه بخوانید: چین بلاک یا جرثقیل دستی چیست؟


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *