حمل نیوجرسی با جرثقیل

ایمنی حمل و نقل

ایمنی حمل و نقل یکی از زیربخش های اصلی در زمان بهره برداری از جاده ها و معابر می باشد. استفاده از حفاظهای بتنی (نیوجرسی) با ابعاد و مشخصات مناسب در جداسازی معابر و جاده ها، به سبب توانایی بالا در کنترل خودروهایی که از مسیر منحرف می شوند، می تواند بخش قابل توجهی از خسارات جانی و مالی تصادفات را کاهش دهد.


در ادامه بخوانید: گواهی سلامت جرثقیل و لیفتراک چیست؟


استفاده و مزایای نیوجرسی

اين قطعه اولين بار در سال ۱۹۶۸ در کانادا شهر نیوجرسی مورد استفاده قرار گرفت. در ایران نیز نخستین بار در سال ۱۳۷۵ توسط وزارت راه وترابري با نظارت مهندسین توانمند ایراني توليد گرديد که به منظور ايمن سازي سطح معابر و جدا سازي خطوط، استفاده در دوربرگردانها، کنار جاده های فرعی و نیز در رفوژ وسط خیابان های اصلی جهت ایجاد فضای سبز مورد استفاده قرار گرفت. حفاظ های بتنی مفصلی (نیوجرسی) معمولاً در طول های ۱ الی ۶ متری تولید میگردد که این قطعات مسلح بوده و دارای اتصالات جانبی جهت نصب یکنواخت می باشند. سهولت در تعویض نیوجرسی های آسیب دیده یکی از مزایای این محصول در مقایسه با موانع ترافیکی می باشد. هدف از طراحی نیوجرسی به حداقل رساندن خسارت در حوادث بین شهری، جاده ها و کاهش انحرافات و همچنین جلوگیری از نور آزار دهنده خودرو های مقابل، در شب می باشد.

استفاده و مزایای نیوجرسی

کاربرد نیوجرسی

سفارشات عمده این محصول از سوی وزارت راه و ترابری، سازمان راهداری و شهرداری های مناطق مختلف جهت عملیات احداث جاده ها، مسیریابی ترافیکی و خطوط تقسیم بزرگراه ها می باشد.


در ادامه بخوانید: خرید یا اجاره جرثقیل کدام به صرفه‌ تر است؟


حمل نیوجرسی با جرثقیل

ایران جرثقیل با دارا بودن انواع جرثقیل حمل نیوجرسی با جرثقیل را به بهترین شکل و کمترین قیمت ممکن انجام می دهد ایران جرثقیل با دارا بودن تجهیزاتی ایمن و به روز و تیمی زبده و کاربلد حمل نیوجرسی با جرثقیل و ایمنی حمل و نقل را تضمین می کند.

حمل نیوجرسی با جرثقیل

نحوه ثبت درخواست حمل نیوجرسی با جرثقیل

برای راحت تر و انجام سریع تر، خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته انجام می پذیرد همچنین می‌توانید با یک تماس و مشاوره کارشناسان ما به راحتی جابه جایی و حمل خود را به ما بسپارید.

سایر خدمات ما


در ادامه بخوانید: جرثقیل کفی


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *