, ,

حمل یخچال صنعتی و حمل یخچال ویترینی با جرثقیل

حمل یخچال صنعتی و حمل یخچال ویترینی با جرثقیل

حمل یخچال صنعتی و ویترینی با جرثقیل

ابتدا خدمت تمامی مشتریان عزیز ایران جرثقیل عرض کنیم خدمات حمل و نقل ایران جرثقیل کاملا متفاوت با باربری های اسباب کشی بوده و هیچگونه خدماتی در زمینه جابه جایی اسباب منزل ندارد. خدمات باربری ایران جرثقیل در زمینه حمل و نقل تمامی دستگاه های صنعتی، پالت، چیلر، یخچال صنعتی و ویترینی، کانکس و دستگاه های بیمارستانی و انجام کلیه کارهای مربوط به جرثقیل، بالابر و خودروبر… فعالیت دارد.

ایران جرثقیل در جهت خدمات رسانی بهتر در زمینه های خدمات حمل و نقل، مانند حمل یخچال صنعتی و حمل یخچال ویترینی با جرثقیل نیروی آموزش دیده و جرثقیل های مناسب این نوع حمل و نقل را در نظر گرفته که به بهترین شکل و کمترین خسارات احتمالی خدمات رسانی کند باتوجه به اینکه این نوع یخچال ها دارای وزن بالایی هستند و نیز حساسیتی در حمل و نقل دارند عملکرد درست در جابه جایی این نوع کالا بسیار مهم است کوچکترین خسارت به این نوع کالا مسلماً چندین برابر هزینه حمل و نقل خسارت به بار می آورد.

حمل یخچال صنعتی و حمل یخچال ویترینی با جرثقیل

حمل یخچال صنعتی و حمل یخچال ویترینی با جرثقیل


در ادامه بخوانید: خدمات جک پالت


چرا باید از ایران جرثقیل برای حمل یخچال صنعتی استفاده کنیم؟

استفاده از خدمات حمل و نقل ایران جرثقیل باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود با توجه به اینکه حمل یخچال صنعتی و ویترینی با جرثقیل در بیشتر موارد نیاز به جرثقیل و تریلی یا کامیون به صورت همزمان دارد ایران جرثقیل با هماهنگی راننده جرثقیل و راننده تریلی یا کامیون باعث کم شدن زمان جابه جایی و همچنین قیمت می شود البته در برخی از یخچال های ویترینی و صنعتی نیاز به تریلی یا کامیون نمی باشد و با جرثقیل به تنهایی جابه جا می شوند.

چرا باید از ایران جرثقیل برای حمل یخچال صنعتی استفاده کنیم؟


در ادامه بخوانید: حمل نیوجرسی با جرثقیل


حمل یخچال صنعتی با کمترین هزینه

همواره در جهت رضایت مشتریان سعی در قیمت پایین و رقابتی داریم در این راستا خدمات رسانی با پایین ترین قیمت را سرلوحه خود قرار داده ایم با توجه به اینکه هماهنگی های لازم در جهت جابه جایی و حمل یخچال صنعتی و ویترینی با جرثقیل، تریلی یا کامیون را در صورت نیاز انجام می دهیم قیمت ما برای حمل یخچال صنعتی و ویترینی با جرثقیل بسیار مناسب خواهد بود. همچنین برای کاهش قیمت و تسریع در خدمات رسانی، جرثقیل در وزن ها و مکان های مختلف مستقر کرده ایم.

حمل یخچال صنعتی و حمل یخچال ویترینی با جرثقیل

حمل یخچال صنعتی و حمل یخچال ویترینی با جرثقیل

خدمات رسانی در سایر زمینه ها

ایران جرثقیل در زمینه های اجاره جرثقیل، بالابر و خودروبر فعالیت می کند در صورتی که نیاز به هریک از خدمات ما را دارید ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی هستیم ناوگان حمل و نقل ایران جرثقیل در وزن های ۳ الی ۱۶۰ تن خدمات رسانی می کند، ایران جرثقیل با ماشین آلاتی بروز، تجهیزاتی ایمن و استانداردهای لازم آماده خدمات رسانی به شماست همچنین در صورت عدم نیاز به اجاره هریک از ماشین آلات می توانید جابه جایی کالای خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

مشاوره رایگان برای حمل یخچال صنعتی و ویترینی با جرثقیل

ایران جرثقیل با در اختیار داشتن کارشناسان به نام و زبده در زمینه اجاره (جرثقیل، بالابر و خودروبر) و همچنین حمل یخچال صنعتی و ویترینی با جرثقیل در خدمت شما عزیزان می باشد تا کالا یا خدمات شما با کمترین خطرات احتمالی به مقصد مورد نظر برسد. میتوانید با یک تماس و مشاوره رایگان یخچال صنعتی و ویترینی خود را با ما جابه جا کنید.


در ادامه بخوانید: حمل کانکس با جرثقیل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *