جک تانک یا اسکیت حمل بار چیست؟

جک تانک یا اسکیت حمل بار چیست؟

نحوه کار جک تانک

نحوه کار این وسیله (جک تانک) بدین صورت است که ابتدا یک طرف دستگاه یا وسیله مورد نظر را با جک هیدرولیکی بالابرده و جک تانک را زیر دستگاه قرار میدهیم سپس طرفین دیگر دستگاه را نیز بدین شکل عمل میکنیم تا جک تانک در کل جهار طرف دستگاه قرار بگیرد همچنین میتوانیم به وسیله چین بلاک یا جرثقیل دستی کل وسیله یا دستگاه را بلند کرده سپس جک تانک ها را زیر دستگاه قرار دهیم بعد از این کار میتوانیم با صرف انرژی خیلی کم دستگاه را جابه جا کنیم همچنین برای هدایت و انعطاف پذیری بهتر میتوان جک تانک را سه طرف دستگاه قرار داد که این کار باعث حمل و انتقال راحت تر دستگاه می شود. جک تانک از آلیاز مقاوم و ضد زنگ فولادی ساخته شده که باعث می شود در بدترین شرایط آب و هوایی هم دوام و کیفیت خود را حفظ کند و دچار زنگ ردگی یا خوردگی نشود.

نحوه کار جک تانک

جک تانک یا اسکیت حمل بار چیست؟

جک تانک که به غلطک های مخصوص حمل بار، آسان بر، اسکیت حمل بار نیز نامیده می شود وسیله ای بسیار کاربردی برای انتقال و جابه جایی انواع دستگاه های صنعتی مانند دستگاه های تراشکاری، دستگاه های تزریق پلاستیک و سایر وسایل و دستگاه های صنعتی سنگین می باشد با این وسیله کاربردی میتوان انواع دستگاه ها را داخل سوله ها یا مکان هایی که امکان کار جرثقیل وجود ندارد جابه جا یا منتقل کرد کرد جک تانک در انواع و برای تناژ های مختلف ساخته شده که میتوان با انتخاب جک تانک مورد نظر از ظرفیت های پایین تا ۲۰ تن مورد استفاده قرار گیرد.

جک تانک یا اسکیت حمل بار چیست؟


در ادامه بخوانید: جرثقیل سبد دار (کابین دار) چه کاربردهایی دارد؟


مزایای جک تانک

اسکیت ها یا چرخ های دوار ابزاری مناسب جهت حمل بارهای سنگین و فوق سنگین هستند. این ابزار ها در اشکال و اندازه های مختلف مناسب با نوع بار جهت جابجایی بار به صورت دستی در مسافتهای کوتاه استفاده می شوند. از مهترین مزایای جک تانک میتوان به صرفه جویی در هزینه و زمان را نام برد جک تانک ها را میتوان در کمترین زمان و به سادگی آماده و مورد استفاده قرار داد.

مزایای جک تانک

انجام خدمات با جک تانک

ایران جرثقیل به علت وجود مشکل در بسیاری از سوله ها و مکانهای نامناسب، سقف های کوتاه و نبود امکانات برای جابه جایی دستگاه ها داخل سوله ها و کارگاه ها و یا عدم امکان استفاده از جرثقیل، خدمات جک تانک نیز برای تسریع در خدمات رسانی به مشتریان عزیز ارائه می کند.

انجام خدمات با جک تانک

قیمت مناسب

ایران جرثقیل خدمات جک تانک را با کمترین قیمت و با بهترین تجهیزات ارائه می کند. ما همواره برای بهبود خدمات و قیمتی رقابتی و پایین که هم به نفع مشتری است و هم به نفع ماست سعی و تلاش خود را مضاعف می کنیم تا هم خدمات ما بهتر شود و هم تعداد مشتریانی که از ما رضایت کامل دارند. همچنین ایران جرثقیل در زمینه های اجاره جرثقیل و اجاره بالابر نیز فعالیت می کند که با توجه به نیاز خود میتوانید از سایر خدمات ما نیز استفاده کنید.


در ادامه بخوانید: انواع کامیون و کاربرد آن


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *