اجاره جرثقیل ۳ تن

کاربرد جرثقیل ۳ تن

این نوع جرثقیل ها توانایی حمل و جابه جایی دستگاه های صنعتی، انواع پالت ها، انواع چیلرها و هواساز ها، کانکس های اداری و کارگاهی و تخلیه و بارگیری کالاها تا وزن ۳ تن همچنین این نوع جرثقیل ها توانایی حمل خودرو را نیز دارند.

اجاره جرثقیل ۳ تن

اجاره جرثقیل ۳ تن

این نوع جرثقیل ها با توجه به اینکه می توانند تا ظرفیت ۳ تن معادل ۳۰۰۰ کیلوگرم جابه جا یا حمل کنند به دلیل فراوانی و گستردگی کالا در این رنج و وزن دارای کاربرد بسیار زیاد می باشند، در مدل کفی دار این نوع جرثقیل علاوه بر اینکه جرثقیل توانایی بلند کردن ۳ تن بار یا کالا را دارد میتواند آنرا بر روی کفی خود قرار داده و تا مقصد حمل مورد نظر حمل کند.


در ادامه بخوانید: جرثقیل سبد دار (کابین دار) چه کاربردهایی دارد؟


انجام خدمات توسط ما

جابه جایی و حمل و نقل کالای خود را به ما بسپارید، برای راحت تر شدن اجاره جرثقیل ۳ تن و سریع تر شدن روند انجام کار، ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده‌ایم. همچنین اگر حجم کاری شما کم و نیازی به اجاره ندارید، می‌توانید با یک تماس و مشاوره کارشناسان ما به راحتی جابه جایی و حمل خود را به ما بسپارید.

در چه وزن هایی؟

ناوگان حمل و نقل ایران جرثقیل آماده اجاره جرثقیل ۳ تن یا حمل کالای شما در وزن های ۳ تن الی ۱۶۰ تن می باشد.

اجاره جرثقیل ۳ تن

عقد قراداد با شرکتهای خصوصی و دولتی

ایران جرثقیل با بیش از پانزده سال سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ، بالابر و خودروبر آماده خدمات دهی به شما مشتریان عزیز می باشد ایران جرثقیل آماده عقد هر گونه قراداد ساعتی، ماهانه یا سالانه با شرکتهای خصوصی و دولتی می باشد.


در ادامه بخوانید: خرید یا اجاره جرثقیل کدام به صرفه‌ تر است؟


‎با خیالی آسوده به ما بسپارید!

به دلیل استفاده از پرسنل زبده، جرثقیل ها و ماشین الات به روز و همراه با گواهینامه ها و گواهی های لازم، جابه جایی و حمل و نقل کالای خود را با ما بدون مشکل تجربه کنید هیچ تبلیغی بهتر از یک بار امتحان کردن نیست.

کاربرد جرثقیل های کفی

جرثقیل کفی جزء پر کاربرد ترین جرثقیل برای جابه جایی و حمل کالا می باشد جرثقیل های کفی قابلیت این را دارند هم کالای شما را جابه جا و هم بر روی کفی خود قرار داده و حمل کند لذا با اجاره این نوع جرثقیل شما دیگر نیازی به هماهنگی دو خودرو (جرثقیل) و (کفی) ندارید. البته این نوع جرثقیل اغلب برای جابه جایی و حمل کالاهای ۳ الی ۱۵ تن به کار گرفته می شود، اگر وزن کالای شما بیش از ۱۵ تن باشد باید از تریلی و یا خودرو بزرگتر استفاده کنید.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *