اجاره جرثقیل ۱۰ تن

اجاره جرثقیل ۱۰ تن

جرثقیل های ۱۰ تن بیشتر برای حمل و بارگیری، نصب چیلر، پالت، انواع کانکس ها و سایر مواردی که جرثقیل های ۳ تن و ۷ تن امکان حمل و جابه جایی آن رو ندارند به کار گرفته می شود این نوع جرثقیل ها با توجه به ظرفیت ۱۰ تن کاربرد فراوانی دارند این نوع جرثقیل تا ظرفیت ۱۰ تن یا ۱۰,۰۰۰ کیلوگرم توانایی حمل و جابه جایی دارند که با توجه به محدوده ای که کالا یا بار در آنجا قرار گرفته این ظرفیت (ظرفیت بار برداری) تعیین می شود.

اجاره جرثقیل ۱۰ تن


در ادامه بخوانید: جرثقیل سبد دار (کابین دار) چه کاربردهایی دارد؟


ناوگان حمل و نقل ایران جرثقیل

ناوگان حمل و نقل ایران جرثقیل برای هر گونه جابه جایی، حمل و تخلیه بار و یا بارگیری از ۳ تن الی ۱۶۰ تن آماده خدمات دهی و فعالیت می باشد.

عقد قراداد با شرکتهای خصوصی و دولتی

ایران جرثقیل با بیش از پانزده سال سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ، بالابر و خودروبر آماده خدمات دهی به شما مشتریان عزیز می باشد ایران جرثقیل آماده عقد هر گونه قراداد ساعتی، ماهانه یا سالانه با شرکتهای خصوصی و دولتی می باشد.

 قیمت مناسب در اجاره جرثقیل ۱۰ تن

ایران جرثقیل با کمترین قیمت ممکن حمل و جابه جایی کالای شما را بر عهده می گیرد قیمت پایین ایران جرثقیل همواره همراه با ماشین آلات و تجهیزاتی ایمن و به روز و گواهینامه ها و گواهی های لازم بوده که همه موارد دست به دست هم داده و باعث شده خدمات ایران جرثقیل بدون نقص باشد و حمل و جابه جایی کالای شما تضمین شود (همواره قیمت پایین همراه با کیفیت پایین نیست!).


در ادامه بخوانید: انواع تراکتور و کاربرد آن


کاربردهای جرثقیل ۱۰ تن

  • جابه جایی انواع چیلر ها
  • جابه جایی انواع پالت ها
  • حمل و جابه جایی انواع کانکس و کانتینر
  • جابه جایی انواع خودرو
  • تخلیه و حمل انواع دستگاه ها
  • نصب و جابه جایی انواع تانکر
  • نصب تجهیزات ساختمانی
  • تخلیه و بارگیری انواع کامیون و تریلی
  • و انجام کلیه کارهای مربوط به جرثقیل و بالابر

کمترین خطرات احتمالی با ایران جرثقیل

ایران جرثقیل به دلیل ریسک و خطرات بالای کار با جرثقیل و حمل و نقل از زبده ترین پرسنل و از جرثقیل و ماشین آلاتی به روز، همراه با گواهینامه ها و گواهی های لازم برای حمل و جابه جایی کالای شما استفاده می کند که تمهیدات در نظر گرفته شده ایران جرثقیل کمترین خطرات احتمالی را در پی دارد.

نحوه خدمات رسانی ما

ما برای تسریع در خدمات رسانی و انجام بهتر، جرثقیل در وزن ها و مکان های مختلف مستقر کرده ایم که با یک تماس و مشاوره با کارشناسان ما نوع مناسب جرثقیل را برای اجاره انتخاب کنید و یا می‌توانید حمل و نقل خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید.


در ادامه بخوانید: اجاره جرثقیل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *